Najlepiej byłoby drogę przebudować tak, aby na całej długości miała cztery pasy ruchu. Tym bardziej, że z roku na rok ruch jest coraz większy. Ale w tej chwili – jak mówi Rafał Malinowski, rzecznik prasowy białostockiej GDDKiA – żadne rozmowy w tej sprawie nie są prowadzone. Zresztą, rozbudowa nie jest teraz możliwa, ponieważ trasa została zrealizowana z funduszy unijnych. A to oznacza, że przez pięć lat nie można jej przebudowywać. – Oczywiście, od strony technicznej wszystko jest możliwe – dodaje. – Potrzebne są decyzja, czas i oczywiście pieniądze na projekt i jego realizację.
Czytaj też: Wypadek śmiertelny przy pracy w Diablej Górze. 38-letni mężczyzna zginął pod kołami ciągnika
Droga została oddana do użytkowania niespełna cztery lata temu. Na odcinku od Augustowa do Raczek jest jednopasmowa i na takie właśnie rozwiązanie narzekają zarówno augustowskie władze, jak i kierowcy. – Na tej drodze nie ma pobocza – przypomina Karol Furmański, suwalczanin i kierowca ciężarówki. – W przypadku najdrobniejszej stłuczki trasa jest zablokowana.
A wtedy policjanci kierują ruch przez miasto.
Białystok. Trasa niepodległości. Postępy w budowie zachodniej obwodnicy miasta
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?